Alla inlägg under oktober 2009

Av E-K - 31 oktober 2009 18:05

Ja fredagen avslutades trevlig i Nättraby med god mat och hela familjen.


Lördagen bestod mest av att fixa; fixade med släpet, sålde husvagnen, eldade alla skit som skulle eldas och nu är Ola chaffis.

Vi ska senare ner till familjen Grus och ha lite lördags trevligt.


I morgon bär det av till Holmsjö och hästkörning. Ska bli otroligt kul och lärorokt för mig som oxå tänker skaffa unghäst som ska köras in snart.





Synd bara att det är så förbenat kallt och att brasan vägrar ta sig i kaminen. Men jag är envisast så snart har vi härlig värme igen!

Av E-K - 29 oktober 2009 12:36

Jaha då har jag med skapat en blogg.

Har allmänt tråkigt idag, kallt och jäkligt. Men blir väl att ge sig ut med Angelo en runda.


Känns som om vi har kört fast lite Angelo och jag. Skulle behöva rida för någon som kan ta bort alla våra dåliga vanor. Är så sugen på å börja hoppa igen. Men nu är det pengar som sätter stopp för det igen.

Blir så trött på att allt bara ska handla om pengar hela tiden, men jag tror faktiskt man kan bli lyckligare av pengar. Hade inte behövet oroa sig för det. Men det är verkligen det livet går ut på tror jag. Pengar. Man jobabr för att tjäna pengar, som sedan man måste ge till alla andra för att man ska kunna bo och leva och äta å köra bil. Runt runt går det. Och utan varandra så slutar ju allt.


Usch ja det är tråkigt när man tänker på det, men har ju lite tid att tänmka på tråkiga saker när man jobbar dom jäkla nätterna hela tiden med. Är så trött på det. Måste ta tag i mitt liv och göra något åt det. Hoppas jag kn börja plugga nästa år så att man iallfall blir något.



Nehe nu ska jag väcka den snarkande hunden och göra lite kaffe innan jag ska ut till stallet och dona lite. Eller om jag ska gå en runda först.. Ja ja vi får väl se.




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards