Alla inlägg under mars 2014

Av E-K - 14 mars 2014 07:46

Ja nu är den väl här på riktigt! :)

Men jag får ändå spendera mesta tiden innomhus :(

Uppsatsplan skrivning nu och om två veckor börjar vi med c-uppsatsen på riktigt, jag ahr väldigt blndade känslor över den!


Men det bästa är ju att man slipper rida så mycket i mörker, ute, i paddocken har vu ju lampor så där blir det aldrig mörkt. Har lärt herr gul att tända till paddocen på lampknappen, mycket smidigt faktiskt! :D


Och nu har äntligen min medis kommit tillbaka efter sin lilla olycka, jag fick vara med på första passer för hon var nervös över att komma upp i sadeln igen. Men Angelo är ju en super häst på alla sätt så han var den bästa hästen ett rehabba sina känlsor på !:)


Och visst e dom tjusiga, så mna funderar ju hur det kommer se ut när dom ridit ihop sig lite mer och hittat varandras knappar! :D

     Nene back till skrivandet och snart en runda till Kalmar, sedan ikvöll är det kick-off med hopplaget. Jag blev ju lagledare! ;) Vlken härlig vår det kommer bli!!!



Tjohooo! :D




Ovido - Quiz & Flashcards