Alla inlägg under oktober 2015

Av E-K - 29 oktober 2015 17:52

Ja där ska det ju få plats en massa saker! Just nu  har jag lämnat in två uppgifter till skolan som även ska examineras samma dag nästa vecka... :P varför göra det lätt när man kan göra det svårt! Och så mitt i det så har jag nu bestämt mig för att ta ett nytt jobb, byter kommun och flyttar in på kontor istället. :) kommer bli en utmaning men jag hoppas jag kommer gilla det!

Och vi har varit på säsongens sista tävling för vår del och där blev det en 1:a placering i en klass och lite lagom i mitten på den andra. Mycket nöjd med min herre detta året!

 


Och så hittade jag en tjej som kunde "ta sig in i huvudet" på gamle gul. Och det var otroligt intressant! Hon berättade saker som absolut stämmer och några stämde inte alls. Men det framkom att Angelo saknar sin "lillebror" Nelwin, så det ska vi göra något åt någon dag! :) Han saknar våra barbacka turer, och det var alldeles för längesedan vi tog en ordentlig runda, han saknade även sin vagn. 

Något lite vagare var en blå burk med saker som smakar gott? Och det fick jag först inte alls ihop men sen funderar jag på om han inte menar transporten? Den är ju helt blå och han får sin "Lickit" i den när vi tränat eller tävlat? Kan de vara så tro?

Han verkade även gilla Stålemara, han tycker om att vara på den vita stranden nära havet? Någon annan strand har vi aldrig varit på?


Och så älskar han barn! Det visste jag ju redan ;) Men så sa han att vi hade telepatisk kontakt och han förstod att jag förstod att han inte tyckte om att ha konstiga människor på sin rygg som försökte bestämma över honom??? Haha jag undrar vem han menar?


Och så fick hon en fullträff på att han är lugn och sansad men kan ändå bli rätt för saker, om han blir rädd så blir han lite spänd, kanske frustar lite men sedan ärdet bra. Och det är ju så han gör när han blir rädd. :)

Och det viktigaste av allt, han tycker om mig och tycker att jag tar hand om han bra!       


 

Nu ska jag ut och pussa på mitt hjärta lite och försöka förstå honom lite mera! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards