Alla inlägg under juli 2012

Av E-K - 13 juli 2012 20:52

Ja det har verkligen varit en underbar dag!!


Vaknade och tittade in i ett par alldeles underbara ögon!!! Inte Willes... ;)

Sedan lite morgon fika hos underbara familjen Åkesson, hem och byta om till ridkläder för min kusin med familj från landet på andra sida sjön ville  rida ponny. Och Jouuso var en riktig lite cowboy! :) Det blir nog ryttare av han en vacker dag! 

Sedan hem och försöka få i mig lite mat, underbara Linn ko och peppade mig lite.

Sedan vidare på bröllopsfix i Bubbetorp inför i morgon då Micke och Emelie äntligen ska gifta sig!!! 

Och efter det hände det...... JAG HAR TATUERAT MIG! 

Ja äntligen blev det av.. super nöjd och vilken under bar kille han är Peter! 10 min pina med en klubba i munnen :)

Ja och nu sitter den där för alltid!

 

Så ja vi får väl se hur serveringen blir i morgon! ;)


Nu ska jag faktiskt lägga mig för adrenalinet har gått ur kroppen för längesedan och jag börjar bli jätte trött!

Och i morgon hoppas jag att jag får se dom vackra gröna igen! ;)


Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards