Alla inlägg under november 2012

Av E-K - 8 november 2012 09:11

Ja det känns som att jag inte gör annat just nu!

Sitter med den förbenade hemtentan fortfarande och i helgen ska den in. Är sjuk stressad över den och blir itne ritkigt nöjd med mina svar. Hade ju varit så himla skönt kan kunnat skicka in den nu, men då blir jag bara stressad över det med, det vet jag. Och så är jag stressad över Angelo, jag vill rida han ordentliget men då tänker jag abra på tentan. Angelo finns ju kvar efter den är in lämnad och ärför borde jag lägga mer energi på tentan just nu än Angelo. Så det har mest blivit hej och hå turer i skogen så att han iaf får springa av sig lite. Men men, inte måna år kvar i skolan nu och sedan ska han få all tid jag har! :)

 

Och häromdagen ökades stress nivån ytterligare då jag blev bjuden på en resa! :D Åker i helgen, så tentan måste lämnas innan, och så var det de här med att hitta hund och häst vakt för en vecka men lite kort varsel!!! :S


Jag tror jag har löst det nu!! Och sedan är det nästa stress moment, packning och tentan!!! Phu jag blir alldeles snurrig i huvudet nu! Nehe återgå till skrivandet nu!


Ja just det, har fått samtal från B-Hoby och prinsen sköter sig utmärkt!! :) så jag hoppas han står kvar nu när prövodtiden går ut. :D

 

Av E-K - 1 november 2012 22:25

ja det är sådana tider nu, muntlig i dag och nästa helg ska stora hemtentan in... Så det finns med så mycket mer än skriva, skriva, skriva hela dagarna. :( men några härliga höstturer har det blivit på min ystra, för närvarande ROSA häst! Ja vi behöver iaf inte vara rädda att dom tar oss för en älg! ;)
Hamnade ända bort i Johannishus på en tur, den rundan får vi utforska mera när tentan är klar!
Jag har nu svårt att bestämma mig om jag längtar till vinter och minusgrader eller sol och många pluss mest. Men det är nog rätt säkert att det blir båda i framtiden! ;)
Nehe, skriva klart en fråga till sen blir det nog tusan kudden för mig!

Ovido - Quiz & Flashcards