Alla inlägg under maj 2010

Av E-K - 26 maj 2010 13:55

Det är ju ett helt fantastiskt jobb man har. Ringde och sjukanmälde mig igår för jag är så förkyld så jag kommer knappt ur sängen. Och dagen slutar ändå med att jag får jobba!? Ibland vill jag bara döda min kollegor, alltid ska jag ställa upp men jag får fasen inte ens vara sjuk en jäkla dag om året! Undra hur det kommer gå när jag slutar!? Och just nu vill jag ha ett nytt jobb i morgon. Så man slipper skiten.. åh,, är precis varnsinnig, får väl se om jag får vara sjuk ikväll eller. Men som vanligt så får jag väll jobba för mig själv. Usch, jag vill bara gråta nu!




Men mina älskade hästar mår bra iaf. Det närmar sig med stromsteg till Nelwins första premiering. Jag hoppas allt går vägen och jag inte gör bort oss. Måsta få hit någon som jag kan träna att springa med och ställa upp han. För det är väldigt noga att han står rätt. Annars får man mindre poäng! :(


Och är på jakt igen efter en sadel till gammel gul. Vill verkligen komma igågn med hoppningen igen på han så vi kan ge oss ut på lite tävlingar, har åkt med mina kära vänner LOTTA & LOTTA nu på ett par om man blir ju inte lla sugen på å vara med!! :D


Så nu ska lilla opeln säljas så jag kan köpa ny sadel, golvet snart klart i släpet och sedan är det ju bara tuta å köra! :D


Tänkta slänga in några bilder på dom vackra nu när det var ett tag sedan..


Titta å njut! <3

  

Stor å liten.


  


  


  


  

Och en bilde på herr söt med.. Lille Kotten.

    

Ovido - Quiz & Flashcards