Alla inlägg den 17 november 2010

Av E-K - 17 november 2010 17:45

Japp. idag var den väldigt trevliga veterinären Sandra här ochs kulle dra ut Nelwins vargtänder. Men det gick inte riiiktigt som planerat. Dom satt som berget. Jag tror hon höll på i nästan 1 timme och då hade hon knappt lyckats jucka på dom. Så det blir till att åka in till kliniken nästa vekca och ta i med hårdhandskarna på dom små helvetes tänderna.

Suck ja, tur han är snäll å lasta iaf :D


Och i dag är Natalja iväg på planerings möte för tävlingen den 28/11. Det blir nog att hon startar Angelo i en klass, LB:2 tror jag. SKa bli så kul å se hur dom bedömer han nu. Fast nu har han haft det rätt lugnt ett tag då det regnat och jag jobbat som en tok. Plus att jag tycker det börjar bli lite pinsamt att låna Maddes sadel hela tiden.


Men nu har jag äntligen sålt min fula volvo, så nu ska vi införskaffa en egen, riktigt dressyr sadel till Gammel Gul. :D Så fort släpet är klart ska jag ringa till Anna i Annas Hästshop i Kalmar och boka tid för sadelprovning. Jag hoppas, hoppas han kan ha en Tekna för jag tycker dom är så snygga och ser väldigt sköna ut för både häst å ryttare. Men vi får väl se, det går ju inte alltid som man vill :(


Ne nana en lite lite stund sedan blir det lite mera jobb :S





Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards