Direktlänk till inlägg 20 december 2010

hm...

Av E-K - 20 december 2010 16:20

Usch, jag är ledsen och besviken mest hela tiden tycker jag. Mest på mig själv men nu även på min sambo och mina vänner.

Fyllde 25 år i går och hade tänkt mig jätte galej på lördag. skickat ut inbjudan till alla som jag känner, båda sådana jag  känner väl och inte så väl. Och vi kan väl säga att 90% inte ens tog tid till sig att säga att dom inte kunde komma. :( väldigt tråkigt tycker jag, och jag förstår att många inte kkunde komma då det är världens sämsta tid att fylla år; en vecka innan jul. Men man kan väl iaf säga att man inte kommer!

SÅ det blev väldigt lungt kalas med mig+sambo och mina syskon + brorsans sambo. Senare kome en vän till min sambo och vi åkte till stan. alla bangade utom sambons kompis och jag. Jag tänkte då att min sambo kanske diskar och städar upp efter det lilla kalaset. Men hur kundejag tro något sådant!! Han hade ju inte haft tid med det då han suttit vid datorn hela natten innan han hämtade mig från bussen! SUck blir så väldigt ledsen!!

Och har itne fått någonting av han itne ens grattis av han. Det närmaste är frågan : Känns det rba att fylla 25? Men det är ju inte alls samma sak.


Så ne nu måste jag ta tag i mitt liv och komma härifrån!!! Sökte ett nytt jobb igår och hoppas jag får det så jag verkligen kan börja på en ny ruta!

Men är svårt ändå, för gården måste ju säljas. Jag vill absolut inte bo är själv och kan nog inte det heller. Och sambon kan det absolut inte då han inte bryr sig om jobb eller något annat!


Så fixa gården här så det kan säljas med kanske lite vinst med.


Jag kan bo hos mamma och pappa det är ju lugnt. Det svåraste är ju bara å hitta ett stall som tar emot hingstar? Och vill ju gärna att grabbarna bor i samma stall.

Och det jobbigaste är att jag inte har någon att skylla på för att det blev så här :(

Fy och fä så bitter jag är. Men jag har iaf lite å se fram emot. min underbara efterlängtade älskade Elin kommer och hälsar på mig på juldagen! <3 Då ska vi supa bort våra problem och bara ha super kul.

Och jag har nu även bestämt att när man har fyllt 25 år borde man ju kunna styra sig själv. SÅ jag har nu börjat på operation bantning! Minst 10 kg till sommarens ka väck, och Nelwin ska vara iaf lite grund riden då och jag ska ha startat ANgelo själv i en tävling med. Och det här ska jag verkligen satsta på att få igenom!


Ne nu ska jag inte gnälla mera, bättre läsning en annan dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E-K - 4 april 2016 09:06

Ja då var hon äntligen här, fröken Älga! :)   Och för varje minut jag är med henne blir jag bara mer och mer imponerad av henne. :D Tidig lördag morgon tog jag och min kompanjon Sophie OWE och körde mot skånelandet. Lilla fröken stod så snäl...

Av E-K - 1 april 2016 10:14

Ja nu händer det grejer! I morgon är det äntligen dagen då en grå liten dam flyttar hem till mig. Efter långa veckor med många tankar är det äntligen bestämt och hon gick igenom sin besiktning utan problem! :) Så i morgon bitti drar jag och Sop...

Av E-K - 29 oktober 2015 17:52


Ja där ska det ju få plats en massa saker! Just nu  har jag lämnat in två uppgifter till skolan som även ska examineras samma dag nästa vecka... :P varför göra det lätt när man kan göra det svårt! Och så mitt i det så har jag nu bestämt mig för att t...

Av E-K - 31 augusti 2015 13:01


I lördags var det dags för årets upplaga av Hästens dag i Jämjö. I år fick vi i dressyrlaget vara med, egentligen är vi ju fyra ekipage men A och hennes lilla buse pallade inte riktigt trycket så de äldre herrarna fick ställa upp med show! :D   V...

Av E-K - 25 augusti 2015 09:41

Ja då var tävlingssäsongen igång igen. Först ut var en innomhustävling i Sölvesborg. EN mysig liten ridklubb tycker jag! Uppe i ottan för att fixa iordning gul och så tar det en bra stund att köra dit. På plats var vi i god tid och kunde kolla läge...

Ovido - Quiz & Flashcards