Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av E-K - 11 augusti 2011 16:05

Japp, det är Sail helg här i  K-kron i helgen. Men vilken tur att jag jobbar då!! :P men men.

Jobbade sista natten på sommarjobbet i natt. Lite sorgligt faktiskt, kommer sakna dom lite. Man blir rätt bra vänner när man hunnit jobba 8 veckor tillsammans.

Men nu är det bara en vecka kvar sen är det skolan som börjar! Är lite nervös inför det men det blir nog sketans bra när jag  väl kommer dit.'


Nog om mig, har ritdit på min lilla prins nu med. 2  ggr har vi hunnit med. Första gången med ledare och andra gången igår red vi helt själva. Eller red och red. Vi gick 20 steg sammanlagt tror jag. Men dumt nog har jag nu tappat min mobil sladd så jag kan inte få in några kort här :/ men letandet går vidare!!!

Ovido - Quiz & Flashcards