Alla inlägg den 8 februari 2010

Av E-K - 8 februari 2010 13:10

Jaha då var denna helgen över den med. Började väldigt trevligt med personal fest på O´learys. Maten var kanske ingen höjdare men det var trevligt och goda drinkar :)


LÖrdagen började jag stressa upp mig för att jag skulle få träffa den varckraste hästen i hela världen. Så då gick jag mest runt i dimma.

Var ute på en underbar barbacka tur Angelo med, himlans svårt att sitta kvar när han har sådant swung i den höga snön :)



Igår (sön) ringde jenny, ägaren till den vackra skapelsen. Deras bil var trasig så dom kunde inte ta sig upp :) Så nästa helg blir det istället.

Och har har nu fått reda på att det blir antagligen onsdag som Sivan åker till sitt nya hem. Försöker lista ut vad jag ska hitta med med guling. Ska jag låna hit en ny pålle eller ska jag lämna iväg han. Då får jag lite semester och sovmorgon tills huliganerna kommer hem sen.


Ja jag har några få dagar att tänka så det ska nog gå bra :)


Nu ska jag ut en runda i snön igen med guling. Fast blir nog med sadel och på dom plogade vägarna idag.




Sen vila en stund och sedan jobb hela natte. Kul, kul jätte kul! Men vad gör man inte för pangar! :D  

Här är Sivan tanten som ska flytta och bli mamma till massa söta fölsingar.

  

Och ful gul! :)

Ovido - Quiz & Flashcards