Alla inlägg den 5 december 2012

Av E-K - 5 december 2012 21:18

Ja nu är det inte många veckor kvar! :D och denna onsdagen firade jag med att hälsa på lillprinsen! Och vad bra han har det!
Han hade precis harvat klart ridhuset när jag kom och skulle då följa med på kombinerad avskrittnings och urbuldningstur efter släden. Mitt lilla troll är så duktig och så fin nu när han körs så mycket.
Fick träffa en tjej som hade han som sitt projektarbete nu. Hon ska uppdatera mig om vad dom gör och gör det går för han, och hon var helt kär i han. Så han blir väldigt ompysslad och får mycket att göra varje dag. Så den sista maj kommer han hem igen!
Och så ska jag i vår ner med Angelo och köra par antagligen! Ska bli rikigt kul med mina gula pojkar!
Var på hööks igår efter skolan och köpte ett par varma härliga kängor att ha i stallet. Har tidigare kört ridsjor eller stövlar med många strumpor men nu köra jag med riktiga doningar! ;)
I morgon är det utsläpp och ridtur i soluppgången, hoppas snön ligger kvar då!

Ovido - Quiz & Flashcards