Alla inlägg den 12 december 2012

Av E-K - 12 december 2012 22:17

Ja, 12.12.12 är nog ingen vanlig dag! Idag har flera av mina underbara vänner både gift sig och tagit sig halvvägs dit! Visst hade det vart kul att göra något så speciellt i sitt liv på ett så fint datum... Ja nu är det iaf för sent, ett par hundra pr innan det kommer igen!
Jag fick iaf vakna upp med den jag gillar mest, och det är ju inte så tokigt bara det! ;)
Efter arla morgon stund var det dags för det jag fasat för i flera veckor: hålla föredrag om vår uppsats inför en riktig socialnämnd och få ett beslut. Var otroligt nervös minuterna innan, men vårt förslag gick igenom och efter en halvtimme kunde jag äntligen andas igen!
Hem igen efter det och hämta mitt svarta lilla monster och ge oss ut till mina underbara gula pojk. Plumsa i snön och trevligt snack med stallkompisarna och den enas hovslagare bidrog till 4 trevliga timmar i tokkyla!

Hemma igen nu och lyckats tina upp mig igen, så nu blir det bonde söker fru!
Min tv funkar inte, eller rättare sagt antennen har gett upp, så allt får jag kolla på play i efterhand :(

Sen ska jag sova gott för att strax åka ut och väcka dom fyrbenta springarna igen! :)

Ovido - Quiz & Flashcards