Alla inlägg den 1 mars 2012

Av E-K - 1 mars 2012 15:05

Japp igen... och det suger verkligen!!

Är hur tråkigt som helst med hemtenta. Och det värsta är vi inte får någon särskild feedback på dom heller. Så man vet ju inte om haft tur innan eller hur det egentligen ligger till. 

SÅ jag har inte hunnit rida något alls i veckan, bara varit där och gjort allt det nödvändiga och sedan hem igen. Dessutom har vi haft seminarie i skolan så jag har varit tvungen att åka dit 2 ggr och missat lite timmar på tentan :(


Mest arg är jag över att vi egentligen skulle fått kompletering på detta provet, men nu blev det en hel jäkla ny tenta!! Förstår inte att lärarna kan ändra lite hur som helst men vi ska sköta oss :(


Och stackars Wille har knappt fått göra något kul alls denna veckan.. men i morgon när jag är klar ska vi på en riktigt lång runda så han får springa av sig alla vår känslorna! :) och hästarna ska få komma ut i helgen.. sen hoppas jag det blir lugnt i skolan ett par veckor framöver!


Ska det vara så här dom närmaste tre åren kommer nog få sociala problem tror jag :P

Men det är väl smällar man får ta antar jag!


Nehe tillbka till "Socialpolitiska klassiker" och dra mg lite mera i håret! :(

Ovido - Quiz & Flashcards