Alla inlägg den 21 mars 2012

Av E-K - 21 mars 2012 20:43

ja det känns både som att den aldrig börjar och att den aldrig kommer ta slut!

Nu på 3 veckor kommer jag att ha avklarat 2 hemtentor och 2 salstentor!! Det är helt sjuk vad dom pressar in dom dumma lärarna. Men jag är lycklig av att den ena salstentan är gjord och den blev ett VG på papperet! :D Fy så duktig jag är!! Nu är det bara resten kvar :(


Usch ja, och på häst fronten har det ju då med andra ord inte hänt så mycket! 

Men idag var Nelwin och jag nere i Hoby och hälsade på Krister, vi ska ta upp körninge med han igen och vi har lite planer framför oss! :D Ja vi får se hur sommaren blir...



Ja nu har jag iaf visat att jag lever, hoppas inte det tar lika lång tid igen innan jag sätter mig här! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards