Alla inlägg den 8 november 2011

Av E-K - 8 november 2011 21:58

... ja den har jag nog hittat nu! :)

Idag blev det en trevlig barbacka tur på Gammel i padocken och det gick kanon. Har är något stel i höger sidan och vi försökte få loss det med många övergångar, halter, volter och öppnor. Det lossnade nog lite i slutet, men jag måste verkligen börja rida för nogon tränare snart! Och det bästa i dag var att det kändes som om jag verkligen skulle sitta kvar på han idag vad han än gjorde. Tapapde inte balansen i avbrott galopp-trav eller nått sådant. SÅ nu börjar nog min ridbalans hitta tillbaka! Jag har nu köpt en dressyrsadel, en TEKNA. Brun och vacker är den. Skickas i morgon så jag hoppas den hinner komma nu i veckan! SÅ glad så glad!!

Och i morgon kommer Marika med en Equipe sade som ska provas, jag både hoppas och inte hoppas att den passar. Är den bra så är det ju skönt, men jag har verkligen inte råd att köpa den fast det är ett super pris på den :( Får kanske önska mig det emd i julklapp :/


Och i dag, till min förvåning, blev jag sugen på en springtur. Så storasyster, jag och Wille tog 3,5 km på Rosenholms spåret. Och det gick super bra. Var inte helt slut efter den så nästa gång kanske man sak satsa på 2 varv ist. Man måste ju inte springa hela den sista rundan om man inte orkar :P Nu jäklar ska jag och min djur bli lite fit!! ;)


Ha det gott!  

Ovido - Quiz & Flashcards