Alla inlägg den 14 november 2011

Av E-K - 14 november 2011 17:13

eller nä, för idag var enda dagen jag var ledig från skolan :P


Idag blev det klippa häst dag, Angelo blev sådär snygg rosa igen. Sparade hela ryggen och rumpan, är ju lite rädd om den på han :) Han är så rolig för han strå verkligen och myser när man klipper han. Måste faktiskt vara riktigt skönt att bli av med allt håret. Nelwin fick stå inne och lyssna på maksinen och titta hur man ska upp föra sig;)


Släppte han sedan i padocken så han kunde springa av sig allt hår-klipp som kliar! Och han tyckte det var super kul! Så i morgon blir den en tur i skogen och se om han orkar lite mera nu som naken! :) Här kommer lite kort på nya frillan:    

Kanske inte de snyggaste klippningen men den funkar bra iaf! och det är det som är huvudsaken! ;)


Ja och så var det helgen då. Utgångi lördags med mina underbara tjejer Fanny och Linn. Att det kan bli så kul med sk´mikn dålig musik och tre tjejer! :D

Det ska göras om har vi bestämt, och det i det snaraste!!!

Blev statt som vanligt, och väntade på att min crusch skulle dyka upp. Och visst gjorde han det men helt i sista minuten :( Och med ett sällskap som gjorde att jag inte vågade gå fram! en men nästa gång får jag fasiken ta tag i saken och hångla upp han! ;)

Och denna gången kände jag mig faktiskt lite snygg när vi var ute. Det ända som felade var mina fula skor. Måste köpa dom vackra bruna någon dag som jag hittade på Din Sko. Men som student får man välja lite vad man ska spendera pengarna på och just nu väntar jag ju på Angelos sadel så vi kommer någon vart!

Lägger upp ett kort som blev hyfsat i helgen iaf. Blir alltid så hemsk på kort :(  


Så nu blir det ridning och springning varje dag fram till jul så man blir ett bombnedslag på juldagen! ;) För då ska lill mössan iaf inte gå hem ensam ;) Hihi,

Ovido - Quiz & Flashcards