Alla inlägg den 21 november 2011

Av E-K - 21 november 2011 20:17

Ja, nu är det jobbigt för både mig och Angelo. Jag fick tillbaka min hemtenta med betyg underkänt :( men det är bara å bita ihop. Nästa torsdag är det salstenta i politiken. Sen tror jag om tentatn på hemtentatn var 19 dec! Tycker det är väldigt taskigt att dom lagt den på min födelsedag :(

Så nu sitter jag konstant med Svensk politik, EU;s politik och en bok till som jag inte rkar komma ihåg namnet på och försöker få in det i lilla huvudet så jag iaf klarar salstentan. Orkar inte göra hur många omtentor som helst!!


Och i dag Fanny och tog ett pass med Angelo. Han tjabbade som tusan med henne och ville inte alls ta stöd på ytter.

Men till slut lossnade han och då går han ju verkligen super!! Hon tycte det var så kul att hon gärna kommer och rider han flera ggr. Glad blev jag då! SÅ nu ska vi ta mig tusan komma i form, och det i riktig form! ;)

Så i morgon ska vi ut på lååång runda med lite mer fart än form tror jag. Ja inte helt fomrlösa men tänka mer framåt. Han backar så lätt nar man tar i han och blir otroligt samlad, måste få lite mer framåtbjudning och fart i den gamla gossen. Så jag ska nog be Fanny hjälpa mig att lägga upp ett litet tränings schema så han får upp kondisen igen. Jag får son otroligt ide tråka så det är sjukt! Begöver sktrukturera upp hästeriet lite.

Nelwin ska få sig en lång promenad i morgon tänkte jag. Det blir en runda förbi ett otroligt plottrigt hus, blir spännande och se om han bryr sig eller om han bara traskar på. Han måste med få lite bättre grund kondis så det blir häst av han!


Kamerna dog i dag efter tre kort, så den ska laddas och så hoppas jag att den är piggare i morgon.


Nu ner i dom otroligt roliga böckerna  igen :S ...............

Ovido - Quiz & Flashcards