Alla inlägg den 22 september 2011

Av E-K - 22 september 2011 17:16

.. ja det kan man väl säga.

Har köpt en super fin hoppsadel, en Trainers. alldeles ljusbrun och fin. :)

Provred han 2 ggr i den och han verkade gilla den jätte mycket så jag slog till, inte så farligt dyr heller tycker jag.

Och idag provade jag en Tekna dressyr, han gick som ett stort halvblod!! :O Han fick sådant steg så han travade mig ur sadeln och galopp fattningarna satt klockrent och även så lyckades vi göra kanon fina halter.. Så även om vi kanske tyckte att den inte låg helt hundra så sa Angelo iaf att han tyckte om den..


Så nu ska jag bara ner till FÅglasång och visa korten och se vad sadelprovaren säger om den. Om jag får tummen upp av henne så ska jag försöka hitta en fin brun begagnad för lite billigare peng. Dom är ju inte så farligt dyra splitter nya men kan jag spara en tusenlapp på en begagnadså blir jag super glad..


Jag tror nog minnsan jag glömde kameran i stallet annars hade jag lagt upp alla sadel korten här! Det kanske hinner bli en tävling i någon disiplin denna sidan nyår iaf..  Och till våren ska vi hinna med MÅNGA tävlingar hoppas jag på! ;)



Hej så länge....

Ovido - Quiz & Flashcards