Alla inlägg den 17 juni 2012

Av E-K - 17 juni 2012 15:33

Ja nu är den här! I morgon börjar slitet för denna sommaren, jag har faktiskt saknat att jobba så det kommer nog bli hur bra som helst!

Börjar dock lite tokigt med 12 långa pass på 14 dagar, men men det är smällar man får ta! :)

Igår var jag med Lotta och Super-Emerik på tävling. Riktigt härligt är det och jag älskar själva tävlings miljön. Tänka vad kul det skulle vart om jag vågade ha med någon av mina med.... men det kommer det med ;)

Det gick väl rätt bra för dom, lite halv nöjda så där. Men kul hade vi iaf!!

    jag och Emerik


På kvällen blev det Mölkky turnering på min gräsmatta, jag vann en av gångerna så jag är väldans nöjd! :) Sedan bar det av mot stan för lite födelsedags kalas och grejer. Men fy tusan vad tråkiga människor det finns!! Det verkar nästan som att deras livs uppgift är att suga musten och glädjen från alla! jaja, nu vet jajg iaf vart jag inte behöver vara fler gånger!

Killarna har vilat i helgen, ska skritta dom en runda i kväll bara tänkte jag. Och i morgon kör vi igång igen!


Och nu är nog äntligen min sadel på väg!! Hittade en fin hoppsadel till lagom pris som ska få tjäna Nelwin tills han åker. Får se om vi reder ut det där med att hopppa över bommar tillsammans! :) Och attans som det är så är det en ny färg på sadeln så jag måste införskaffa mig enn nytt träns med :P det var ju tråkigt......

Ja vi får se om det blir något på falsterbo eller om jag hittar något niceit innan!


Nehe nu ska jag på middag och bli mätt och belåten, hoppas regnet håller uppe i kväll med så Willgot och jag kan ut och ränna en runda med. inget kul alls att springa i regn! :(

Ovido - Quiz & Flashcards