Alla inlägg den 2 januari 2012

Av E-K - 2 januari 2012 20:42

Japp, det har jag varit på idag. Inte ett super spännande men rätt givande! :D


Moren och faren kom och plockade upp mig vid 9 idag och vi styrde bilden mot Kalmar. Vi skulle hämta en lite försenad födelsedags present åt mig!!!!

Förs svängde vi inom Hööks, dom hade ju rea. Fast den var inte så roligt som jag hade trott. INte jätte mycket kvar på rean och inga super super priser i min smak..

Men två påsar fick jag med mig hem!

I den ena fanns:

   


Super skön stall jacka. Den är tjock och go och täcker även tjocke rumpan när det blåser. Valet av färg var inget val, det fanns bara den färgen kvar. Eller nä, grå fanns i XL men tyckte det var liiiite väl stort. Ångrar nu när jag kom hem att det inte blev S i den istället för M. Mina händer räcker inte utanför armarn! :S Men tack för den mams och paps, nu behöver jag inte frysa i stallet om det blir vinter!! :)


Och i den andra fanns två fina innetäcken. Bilderna ville inne laddas upp kommer i morgon istället.. :( Men det är fleecefodrade stalltäcken. Nu när det är så milt så är Angelos inna täcke alldeles för varmt. Och det tunnare han har måste jag nog sätta nålen i innan han får på sig det igen. Och Nelwin vill inte ha sitt fula ponny fleece täcke längre, det måste tvättas och så tror jag han har växt ur det med.

Och ett fin litet brunt tränst som machar tekna sadeln blev det med.

174:- för täckena och 99 kr för tränset. Som hittat jue! :D


Så i morgon ska allt provas, har ju oxå ett fint skrittäcke i reflex som snälla Linda köpte åt oss i Ullared. Så jag får väl rida när det blivit mörkt så jag testar det till max!


Och nu får friden vara slut, på fredag kommer tentan så är väl dags att börja öppna böckerna nu igen och hoppa in i studentlivet igen. Pust å stön, men nu är det iaf en termin mindre kvar! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards