Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Crazy bananas...

Av E-K - 14 februari 2012 23:00

.... ja det blir jag snart.

Blev ingen lägenhet :( den andra killen ville ha den och han hade ju först tjing så jag blev utan :(

Men alla tentaklerna är ute nu så finns det något som blir ledigt i sommar så blir det mitt nya boende! 

Inte en vinter till här iaf, det är jag säker på! 

Hästarna fick vila igår, och idag var det tok snöväder när jag kom till stallet och hade ingen lust alls att ge mig ut i det. I morgon har jag utsläppet så det blir nog en runda då istället om det slutat dingla vita tussar från himmlen då!

Och torsdag är det tenta sedan blir det nya dojs på pojkarna, ja jag tror det är dags för Nelwin att prova skor fram. Han är ju lite känslig och ömmar när vi går på grusvägarna.. Så kan han ju inte ha det!


Sedan blir det långhelg för mig! Hoppas snön ligger kvar så blir det kanske lite tolkning med grabbarna, ta med grillen ut med och värma oss efter, det är helg det!!


Och eftersom vädret och vägarna ser ut som dom gör nu så blir det ingen visning av Nelwin denna veckan. Jag har ingen lust alls att ge mig ut med släp och häst, inte för att jag inte litar på mig och mina saker, men alla andra idioter som inte kan köra som man borde!

Så om snön stannar överhelgen och sedan "poff" töar pårt i början av nästa vecka så blir jag super glad!


Har fått erbjufanfe att åka skidor i Italien en vecka snart, är så super sugen och saknar det verkligen! Men det blir nog inte av, skolan tar tid och fattiga studenter ska ju itne ha råd att åka utomlands! ;)

Kanskenästa vår istället.. får drömma mig dit istället! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E-K - 4 april 2016 09:06

Ja då var hon äntligen här, fröken Älga! :)   Och för varje minut jag är med henne blir jag bara mer och mer imponerad av henne. :D Tidig lördag morgon tog jag och min kompanjon Sophie OWE och körde mot skånelandet. Lilla fröken stod så snäl...

Av E-K - 1 april 2016 10:14

Ja nu händer det grejer! I morgon är det äntligen dagen då en grå liten dam flyttar hem till mig. Efter långa veckor med många tankar är det äntligen bestämt och hon gick igenom sin besiktning utan problem! :) Så i morgon bitti drar jag och Sop...

Av E-K - 29 oktober 2015 17:52


Ja där ska det ju få plats en massa saker! Just nu  har jag lämnat in två uppgifter till skolan som även ska examineras samma dag nästa vecka... :P varför göra det lätt när man kan göra det svårt! Och så mitt i det så har jag nu bestämt mig för att t...

Av E-K - 31 augusti 2015 13:01


I lördags var det dags för årets upplaga av Hästens dag i Jämjö. I år fick vi i dressyrlaget vara med, egentligen är vi ju fyra ekipage men A och hennes lilla buse pallade inte riktigt trycket så de äldre herrarna fick ställa upp med show! :D   V...

Av E-K - 25 augusti 2015 09:41

Ja då var tävlingssäsongen igång igen. Först ut var en innomhustävling i Sölvesborg. EN mysig liten ridklubb tycker jag! Uppe i ottan för att fixa iordning gul och så tar det en bra stund att köra dit. På plats var vi i god tid och kunde kolla läge...

Ovido - Quiz & Flashcards