Alla inlägg den 22 maj 2012

Av E-K - 22 maj 2012 19:27

Ja den började i ottan med en promenad med lilla Wille, efter att ha fått ner lite blod i benen så begav jag mig till stallet och inväntade Natalja. För idag skulle det riktiga livet börjas för lilla Nelwin!! Och det funkade faktiskt bra tycker jag, vi lärde oss att göra hyfsade volter, bara jag som måste lära mig att tänka om när vi byter varv! ;) Och lite mera ordentliga galoppfattningar på banan. Det gick väldans bra till slut och vi var båda svettiga som bara den... Men vi var rätt nöjda båda två efter och efter en lite snabb spolning med slangen så la han sig ner mitt på gårdsplanen och gnuggade in ny härlig smuts i pälsen! :) Söte lille göte alltså... Angelo fick vila och i morgon ska han få sig en genomkörare tänkte jag innan dom sista sommarhästarna ska släppas in.


Efter det har dagen spenderats utomhus med skolböcker och massa sol! Så jag kommer somna snabb i kvällt tror jag, men först en liten härlig film tror jag. Om två veckor är det sommar lov och då slpper åka fram och tillbaka till Kalmar på flera månader! :D woho..

Ovido - Quiz & Flashcards