Alla inlägg den 30 maj 2012

Av E-K - 30 maj 2012 16:51

Ja nu börjar förstå lite hur Nelwin tänker, när han väl gör det! ;)

Var uppe och provade på övningen Natalja lärde oss, och nu sitter vänster fattningarna kanon! Han hade väldiga problem med det först men nu gör han fin fina fattningar. Och våra volter funkar bra med, behöver flytta tyngden ytterst lite innan han fattar och följer med. Han är duktig den lilla killen!!

 

LIte sommar mage har han allt hunnit få! ;)

Han är tlött efter mycket hjärn-aktivitet!

 


Idag blir det Angelos tur att kämpa lite i paddocken, ska nog göra samma sak med han tror jag. Dom lättaste sakerna som volter och fattningar är dom svåraste att göra! ;) Får ta en häst per dag nu denna veckan.

Har the big slut tenta på fredag så all annan tid går åt att "flärpa" böcker och memorera gamla psykologi gubbar!


Och det är väl en jäklnas typer som har vart och slängt glas på våra ridbanor i Jämjö! Helt sjukt att folk gör så! Om jag får reda på vilka dom är som gjort det ska dom få en smocka dom sent ska glömma. Och pga det så är Pay&Jumpen inställd till helgen och den planerade hoppningen med Angelo får ställas in! :( Mycket tråkigt när jag tyckte det passade in så bra med att jag har tentan att tänka på nästan i  det sista så jag inte skulle hinna bli så nervös...... aldrig kan jag följa mina planer..


Ja ja bättre lycka nästa gång ;)

Ovido - Quiz & Flashcards